ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

حرف اول

امروز روز اول ماه رمضان سال ۱۳۸۹ بود

من تو این روز مبارک تصمیم گرفتم با کمک بابام یه وبلاگ برای خودم داشته باشم

تا مطالب و حرف های خودم همین طور داستان ها و شعرهایی رو که می خونم توی این وبلاگ بیارم

دوست دارم شما هم با نظراتتون در بهتر شدن این وبلاگ به من کمک کنید

راستی یادم رفت که بگم من امروز روزه گرفتم اونم بدون خوردن یه سحری درست و درمون

اونم به خاطر خواب موندن بابام

آخه اون ده دقیقه مونده به اذان منو از خواب بیدار کرد و فقط فرصت کردم چندتا خرما و یه لیوان آب بخورم و بعدش هم سریع مسواک بزنم

امروز با اینکه سحری نخورده بودم خیلی گرسنه نشدم ولی داشتم از تشنگی هلاک می شدم

اما بابام دو تا سی دی بازی برام خرید تا یه کم سرگرم بشم

بعدش هم موقع اذان مغرب یه هدیه نقدی به من داد که باعث خوشحالی من شد


نظرات 1 + ارسال نظر
علائی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

با عرض سلام

فروش محصولات خود را به ما بسپارید.
بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات، تخصص ما می باشد.
زمان و پول خود را برای فروش محصولات هدر ندهید.
فروش با فروتل ساده ترین روش فروش می باشد، کافیست محصولات را وارد سیستم فروتل نمایید و روزانه مامور پست سفارشات دریافتی را از محل شما جمع آوری می نماید و تحویل خریدار می نماید.
فروتل با همکاری پست جمهوری اسلامی ایران و چندین بانک محصولات شما را به فروش می رساند.
پس از 24 ساعت از تاریخ عقد قرارداد با فروتل فروش محصولات شما آغاز می گردد.
خریدار می تواند مبلغ سفارش را حین خرید با کارتهای عضو شبکه شتاب، حواله پول و یا در زمان تحویل کالا توسط مامور پست پرداخت نماید.
تسویه حساب به صورت هفته ای انجام می گردد.
فروتل به ازای فروش محصولات شما پورسانت دریافت می نماید و ریسکی بر شما تحمیل نمی گردد.
تمامی سفارشات قبل از ارسال توسط فروتل به صورت تلفنی تایید می گردد.
برای کسب اطمینان از عملکرد فروتل می توانید از اداره کل پست مراکز استانها بخش خدمات اینترنتی استعلام نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه کار و شرایط فروش در فروتل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

--------------
05116099424
05116084790
آدرس سایت: www.Frotel.com
آدرس ایمیل: info@frotel.com
آدرس: خراسان رضوی- مشهد- بلوار امامت- امامت 15 - پلاک هفتاد ممیز یک
(شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان)
--------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد