ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

گل ایران

من اهل همین خاکم

خاک وطنم ایران

نه اهل شمالم من

نه مشهد و نه کرمان

من آهوی این دشتم

من ماهی این دریا

یک گل که زده ریشه

در خاک همین صحرا

سرسخت تر ازکوهم

آزادتر از بادم

از غصه ی تو غمگین

با خنده ی تو شادم

شیرین ترم از خرما

شاداب تر از باران

من میوه‌ی این خاکم

باغ وطنم ایران

نظرات 3 + ارسال نظر
reza جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

آیا می خواهید:
1- آمار وبلاگتان را منفجرکنید؟
2- روزی حداقل 300 بازدید کننده داشته باشید؟
3-هرگاه که وارد وبلاگ می شوید ، 25 کاربر آنلاین باشند؟


(برای نمونه به آمار وبلاگ بنده توجه کنید)

مهرداد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

زیباست
و زیباتر و زیباتر با گذر از لایه ها و توجه بیشتر و بیشتر به عمق و درون دل تا نوشته هایی عمیق تر و پر بهاتر و آکنده و همگام حقیقت سراریز بشه.

خوب و خوش باشی

سلام
ممنون که نظر دادین
ولی من متوجه نظر شما نشدم
لطفا یه کم ساده تر بنویسین

میثم اکبری دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com

سلام خدمت دوست عزیزم
از اینکه از وبلاگ شما دیدن کردم خوشحال هستم واقعا وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم اگه افتخار بدین من و لینک کنین بعد بهم خبر بدین منم لینکتون کنم منو به اسم عشقـــــــــــهای سوخته لینک کنین خوشحال میشم با گذاشتن نظر در وبلاگ منو همراهی کنین که بتونم مثل وبلاگ شما داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد