ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

همسترم


الان که دارم این مطلب رو براتون می نویسم فنچم روکه همین الآن گرفته بودمش زیر آب پیچوندمش لای حوله مخصوصش که رنگشم سبزه و هم بدنش خیلی داغه و هم داره تک تک می لرزه،گرفتم دست چپمو دارم با دست راست تایپ می کنم.بدنش خیلی خیسه.

طوطیم رو هم سقف و در قفسش بازه وهروقت خواست میره بیرونو میادتو.البته درو پنجره ها رو هم می بندیم که یه موقع بیرون نره.براش یه آیینه هم گذاشیم که چون جفتش مرده بچه دپرس نشه.وای که چه قد طوطیم نازه ومن دوستش دارم.                  بزیوقتا طوطیم که میاد بیرون میره خودشو به کولر آویزون می کنه و اون بندی روکه به کولر آویزون کردیم رو می جوه حالا ان قدر جویدتش که دیگه هیچی ازش نمونده .

ولی هیچ حیوونی مثل همسترم نمی شه که ولش دادیم تو پارک.البته بگما مجبورم کردن.به قول معروف زور زوری. اون شب خییییییییییییییییییییییییییییییلی گریه کردم.تازه دوباره چندشب پیش یه مستند از شبکه ی 4داد ومنم تازه دوباره داغم تازه شدو زدم زیر گریه .واقعا دلم برای همستر جونم تنگ شده.

نظرات 3 + ارسال نظر
هیس سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

اولین سگم را زیاد نگه نداشتم.چرایش را بیخیال
دومین سگم را ۴ ۵ سال نگه داشتم اما وسط های دانشگاه رفتنم دادمش به کسی تا بهتر مراقبش باشد
۷سالش تمام شده
دلم برایش تنگ شد
سلام

(رازهای موفقیت)حانیه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://1movafaghiyat.blogsky.com

سلام الهی... راستی این آدرس وبلاگی که الان اون بالا گذاشتم یه وبه دیگمه حتما بسر به دردت میخوره مطمئن باش... چون مطالبش روت تاثیر میزاره و میتونی موفق باشی. این وب رو دیشب ساختم. راستی ساختن این وبم به منظور این نیست که دیگه اون وبه قبلی یعنی دفترچه خاطراتم رو ننویسما نه هر دو تاشون رو مینویسم.فعلا

محمد جون چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://t30com.tk

سلام ُ آخیُ همستر بیچاره منم یه گربه داشتم اسمش کوروز بود یه روز صبح از خواب بلند شدم دیدم تو استخر خفه شده البته چند بار دیگه افتاده بود تو استخر چون آب استخر زیاد بود در اومده بود اما اون روز آب تا نیمه های استخر بود و نتونسته بود که در بیاد . منم اون روز همین حسو داشتم ولی چیکار میشه کرد روزگاره دیگه
باید شاد باشی تا دنیا بهت لبخند بزنه
شاد باش

سلام
ممنون از اظهار همدردی
شما هم شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد