ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

فندق خودمونی شد رفت...!!!

سلام!خوبید؟!چی کار میکنید؟!

من که دیشب خیلی تعجب کردم.آخه چون در قفس فندق(طوطیم رو میگم)بازه هرجا دوست داره می تونه بره.الانم پـ ـ ـ ـرواز کرد اومد تو اتاق!خلاصه دیشب که داشتم سولات تاریخم رو در میاوردم دقیقا اومد نشست کنار دستم!از تعجب شاخ در آوردم!آخه تا حالا سابقه نداشتش که فندق انقدر خودمونی بشه!گفته نماند که می خواست کاغذهای دفترم رو هم بجوه!انقد خوش حال شدم که فندقم اومد کنار دستم نشت!آخه همش تا می یومدم سمتش فرار می کرد.بعدش هم که یه ذره رو فرش راه رفت.مامانم هم که یکم اونور تر نشسته همین جوری با راه رفتن رفت پیشش.(فندق رو میگم راه رفت)مامانم هم خوش حال شد و البته تعجب کرد.دیگه کلا فندقم خودمونی شد رفت!!!بعدش دوباره اومد پیشم همین‌جوری با راه رفتن منم که حواسم نبود و دستم هم یکم با با خودم فاصله داشت وفندقم عاشق جویدن چیز های مختلفه(اعم از چوب،کاغذ و روزنامه،زنجیرهای ظریف و...)مشغول به جویدن یه چیزی شد.یک لحظه سرم رو که برگردوندم دیدم زنجیر های دست بندم رو تیکه تیکه کرده.ولی هیچی بهش نگفتم که دپرس نشه!دیگه خلاصه دیشب فندق از خجالت همه وق هایی که نمی یومد پیشمون دراومد!

حالا یه عکس طوطی میذارم چون خیلی نازن.البته من فندق خودم رو از تمام طوطی ها بیشتر دوست دارما!


احتمالا این طوطیه ناز کرده!



وای چه خوشمله!







آخی داره غذا می خوره!



هوای برفی تهران

امروز تهران یه هوای برفی داشت و ما هم کلی خوش حال شدیم.







یه عکس

سلام

اینو خودم طراحی کردم.




معلم عزیزم

سلام دوستا!خوبید؟!

من که سرما خوردگیم هم خوب شد.تازه فهمیدم که این‌ سرما خوردگی نبوده. به طوطیم فندق حساسیت گرفتم.ولی خب خوف شدم!راستی فردا میرم معلم کلاس چهارم دبستانم رو میبینم!آخه معلم کلاس چهارمم رو از همه معلم های ابتداییم بیشتر دوست دارم.الانم تو راهنمایی فقط معلم  ادبیات و علومم رو دوست دارم. 

راستی امتحان های ما هم شروع گشته!نمی دونید چه جوری امتحان میدیم که!کلاس ما که اول راهنماییه شماره1تا12 باید بره کلاس سوما امتحان بده! وقتی هم که می خوایم امتحان بدیم اول ها باید یا پیش سوم ها بشینن یا دوما.یعنی مثلا تو کلاس 3/3 هم اول امتحان میده هم دوم هم سوم. کلاس های دیگه مدرسه هم همین جوری امتحان میدن.در ضمن به همون یه کارتی دادن که شماره صندلیمون روشه.وقتی خواستیم بریم کلاس 3/3 باید پیدا کنیم که شمارمون کجاست.من که باید تا آخر امتحانات میز اول پیش یه سوم بشینم و امتحان بدم.آخه اینجوری که نمیشه تقلب کرد!شوخی کردم.من اصلاتقلب نمی کنم.ولی یه بارم اول ابتدایی بودم داشتیم خودمون کتابای ریاضی مون رو حل میکردیم از روش چپ و راست رو نوشتم.

حالا دیگه باید با باباییم برم دنبال مامانم که رفته بود بیرون.

اوه...!دیر شد.فعلا خداحافظ دوست جونا.

راستی نظر یادتون نره.

بازم یه ایده نو!!!...

سلام.خوفید؟!

تو آپ های قبلی نوشته بودم که داریم یه تحقیق درباره نجوم انجام می دیم که خیلی مهمه.

قراره تحقیق گروه مارو بفرستن اداره.منم کار پاور پینت رو شروع کردم.خواهش میکنم اگه یه ایده دارید

حتی اگه خیلی سطحیه به من بگید.آخه باید از بین اون همه تحقیقی که از مدارس مختلف میفرستن اداره  بهترین تحقیق انتخاب شه.این مسئله هم برای من و گروهم خیـــــــــــــــــــــــــــــــلی

مهمه.

حالا برای عوض شدن روحیه چند تا عکس نجوم گذاشتم که برید ببینید.

ادامه مطلب ...