ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

هوای برفی تهران

امروز تهران یه هوای برفی داشت و ما هم کلی خوش حال شدیم.







نظرات 3 + ارسال نظر
مسی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com/

سلام خوبی
وبلاگ با حالی داری اولین باره همچین وبلاگی میبینم یه حس خوبی تو وبلاگت هست نمیدونم چی ولی آدم و به دورن بچه گیش میبره
انشالله موفق باشی
بازم به من سر بزن خواستیم تبادل لینک در خدمتم
راستی گفتی طوطی دار فندوق درسته یه عکس یا کلیژ برام بفرست من طوطی خیلی دوست دارم
مرسی

سلام دوست گرامی
از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
بازم به وبلاگ من سر بزن
در ضمن عکس طوطی من توی وبلاگ هست
خدا نگهدار

تینا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

این جا خیلی سرده بارون و برف با هم اومد خیلی خوبه ولی الان بند اومده ولی خیلیییییییییییییییییییییییییییییی سرده

خوش به حالتون
برف های نزدیک ما که آب شد.

سایه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.h-sayeh-a.blogfa.com

سلام ...چطوری؟
.
.
.
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم

سلام
ممنون که به من سر زدی
بهت سر می زنم
منتظرم باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد