ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

تحقیقمون تموم شدا...

سلام !

یه خبرخوش‌حال کننده برا خودم اینه که تحقیق سریالی دنباله دار نجوم ما بالاخره پایان یافت.

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

هــــــــــــــــــــــــــورا

آخه دیگه خیلی دنباله دار و خسته کننده شده بود.البته کار پاور پینت و مطلب در آوردنش.الان نمی دونیدکه من چه‌قدر حس خوبی دارم.ناگفته نماند که اعضای گروهم هیچ کاری انجام ندادن و به خاطر همین بود که انقد اذیت شدم.

حالا بگذریم.من که بخشیدمشون آخه دیگه تموم شده.

راستی یه خبر خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوش حال کننده هم اینه که قراره در روز یکشنبه بلف بیادش.دوباره:

هــــورا

هــــــــــــورا

هـــــــــــــــــــــورا

هــــــــــــــــــــــــــــــورا

وما دوباره کلی ذوق میکنیم!خیلی عالیه.دفعه پیش که نتونستیم یه آدم برفی درست و حسابی درست کنیم.بلکه این دفعه!

راستی یه چیزی هم درمورد طوطیم فندق بگم.قبلا گفته بودم که وقتی مشق می‌نویسم میاد پیشم می‌شینه .اما تازه ‌گی ها پیشرفت کرده.یک دفعه بابام داشت روزنامه می‌خوند دقیقا اومد نشت وسط روزنامه!!!کم مونده که وقتی هم که داریم غذا بخوریم فندق هم به عنوان نفر چهارم بیاد پیشمون و غذا بخوره!!!

خوب دیگه فعلا.


نظرات 9 + ارسال نظر
ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

عزیزم قالبی که انتخاب کردی مال بلا اسکای نیست برای همین اگه چک کنی میبینی که هیچ کئوم از مطالبت مشخص نیست ولی به نظر و از عکسای که گذاشتی معلومه وب خوبی داری در ضمن میتونی این قالبو ترجمه کنی بیا تو ی لینکای من گل پسر برات ترجمه مکینه طراح قالبه

مامان زهرا نازنازی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.zahra1389.persianblog.ir

سلام عزیزم
ممنون که بهم اطلاع دادی
امیدوارم همیشه در زندگیت موفق باشی
خیلی خوشحال شدم
.
من هم منتظرم تا دوباره برف بباره

سلام
خواهش می کنم.ممنون از لطفتون.

تینا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

همه ی مطالبت چینیه نمیشه خوند

میییییییییییسی خانومی که اووووووووومدی نگفتی با چه اسمی بلینکم جووووووووووووووووونم

روز های زندگی من جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

خوب دیگه بالاخره تموم کردید افرین

ممنون!

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

کم پیدای خانومی

به خاطر زیادی درس‌هاست دیگه

محمدجون دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://groupmt.tk

سلام
چیه دیگه سر نمیزنی
با همه ...
راستی قالب جدیدت خیلی قشنگه
یه سوال چرا ۹۰٪ دخترا رنگ صورتی رو دوست دارن

خوشحال میشم سر بزنی

موفق باشی

سلام
ببخشید
ممنون از لطفتون
جواب سوالتون هم اینه که صورتی ملیح ترین،نازترین،بهترین و خوشمل ترین رنگه تو دنیا که فقط ما دخملا این رنگ رو دوست داریم.
حتما سر می‌زنم.

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

تو که هنوز اپ نکردی

مگه من تو وبلاگت نوشتم آپ کردم؟؟؟

روز های زندگی من چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
اپم بدو بیا نیای نظر ندی میکشمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد