ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

آخرین پست وبلاگم

سلام دوستا!

این آخرین مطلبیه که دارم تو این وبلاگم می‌ذارم.

نمی‌دونم چرا انقد ناراحتم!

ولی یه وبلاگ دیگه توبلاگفا درست کردم.

هر کی آدرس خواست بگه بهش می‌گم.

لطفا اون هایی که منو لینک کردن حتما آدرس رو درست کنن.«حتما حتما حتما!»

خداحافظ

 

جشنواره غذاییمون+...

سلام دوست جونیا

چطورمطورید؟!

ما سه روزه پشت سرهم که جشنواره‌های مختلف غذایی داریم!

پنجشنبه جشنواره صبحانه،شنبه جشنواره غذا و امروزم جشنواره کیک!

جشنواره صبحونه که خیلی کیف داد و باحال بود.

اما برای جشنواره غذایی به کلی یادم رفت که شنبش جشنواره غذاست ولی از غذاهای دیگه که یه ذره خوردم خیلی خوشمزه بودن.

امروزم که کیک خوردیم.

دیگه کلا فقط خوردیم!

راستی امروز تو نماز خونه داشتن برامون نمایش اجرا می‌کردن و کل نماز خونه با حضور ۳۰۰نفر دانش آموز در سکوت که یکدفعه یه نفر با صدای خیلی بلند و خنده دار عطسه کرد!

یه دفعه کل نماز خونه که در سکوت فرو رفته بود رفت رو هوا و کلی خندیدیم!

راستی اگه کسی آدرس سایتی رو می‌دونه که می‌شه توش آموزش روبیک رو یاد گرفت بهم بدیدا.

در ضمن قابل ذکره که این عکس رو از وبلاگ رضوان جون گرفتم.

شاید تو آپ‌های بعدیم مطلب رمز دار گذاشتم.لطفا تقاضای رمز نکنین.چون خودم بهتون می‌دم.به خاطر اینم رمز می‌ذارم چون محتوای توش جوریه که بعضیا فکر می‌کنن دارم ازشون تقلید می‌کنم.

فعلا...