ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

یه کم بخند لطفا

یه بار یه مرد دیوانه به تاکسی سرویس زنگ میزنه و میگه: آقا ماشین دارین؟ مسئول تاکسی سرویس میگه: بله داریم مرد دیوانه میگه:خوش به حالتون من ماشین ندارم


-----------------------


یه روز گرگه می آید دم در خانه ی شنگول و منگول می گه منم مادرتون شنگول و منگول می گن دوروغ نگو ما آیفون تصویری داریم


-----------------------


یک روز دو تا آدم همدیگر را می بینند. اولی میگه:بالای چشمت کبوده! دومی میگه:راست میگی. آیا درد هم می کنه؟


-----------------------


یکی جبهه بوده از هر طرف خمپاره می یومده .یکی داد می زنه می گه : سنکر بگیرید . یارو از اون ور داد می زنه : واسه من بربری بگیرید



نظرات 4 + ارسال نظر
سینا جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ http://PERSIAN7.BLOGSKY.COM

سلام دوست من

فروش ویژه عینک سه بعدی ساز + 4 عدد DVD فیلم سه بعدی +

فیلم سه بعدی آواتار به صورت ارزان ترین قیمت در ایران((فیلم یا

عکس یا حتی بازی ها را را حجیم و سه بعدی ببینید))

ابتدا محصول را سفارش دهید هر وقت صحیح و سالم از پستچی

دریافت کردید پول را به همان پستچی پرداخت کنید!!

جهت اطلاعات بیشتر یا خرید به سایت مراجعه کنید.

دختری با دامن حریر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام محدثـــــــــهـــــ جون!! خوبیــــ؟!
وبتــــ خیلیــــ شاد و خوشگله خانووومی
از جکهاتم بسی خوشمان آمد!!
و بسی خندیدیم
خوشحال میشم اگه دوست داشتی بیای پیشم
مرسیـــــــ

سلام نگین خانم
ممنون که به من سر زدی
از تعریفت هم خیلی سپاسگزارم
خوشحال شدم که خوشحال شدی
به امید دیدار دوباره سه باره چهارباره خیلی باره

دختری با دامن حریر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

دیدی چه زوووووووووود اودم؟
مرسی از تعریفتــــــــــــــــــــ
بسی خجالت زده شدیمـــ
بازم بیا

بازم سلام
راس راستی چقدر زود اومدی
با چی اومدی اینقدر زود اومدی
چرا خجالت کشیدی
نگفتی یه وقتی می بره
دیگه خجالت رو نکش اگه ببره دیگه به درد نمی خوره
بازم بیا بازم می یام

نگینی با دامنی حریر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

خیلی خجالت کشیدم اما در رفت خورد تو چش مدیر!!!
به به چه لینکی!! بسی می درخشد
خوبه که به احساس های درونی من پی میبری خانوم کوچولو!!
چشم! لینکت میکنم
راستی!! میری اول راهنمایی؟

سلام آبجی بزرگه
ممنون که لینک کردی وبلاگ منو
با اجازه بزرگترا بله
می رم کلاس اول راهنمایی
خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد