ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

همستر جونممممممممممممممم!

اینم یه عکس از یه همستر خیلی ناز.وای که چه قدر نازه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بااین چشمای مشکی رنگش.                                                                   

                                                                                                                                                

خواهش می کنم فکر بد نکنید که مثل موشه.

فقط یه موجود خیلی ناز و خواستنی مثل خرگوش و یا سنجابه!

خییییییییییییییییییییییییییییییییلی هم نازه!!!!!!!!!!!!!!!!

تازه دمم نداره.

همستر خوشگل منم قهوه ای و زیر شکمش سفید بود.

عزیز دلممممممممممممممممممم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://FARSIS.BLOGSKY.COM

سلام وب خیلی خوبی دارید اگه خواستید منو با نام

وبلاگی برای همه

لینک کنید و بعدم یه خبری بدید تا منم خیلی زود شما رو لینک کنم ممنون.

سلام
و ممنون

(رازهای موفقیت)حانیه پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://1movafaghiyat.blogsky.com

سلاممممم خوبی؟ این وبلاگی که تازه ساختم مطلبش خوب بود؟ راستی همستره هم خیلی نازه!!! من لینکت کردم تو هم من رو لینک کن بانام راه های موفقیت. الانم میخوام برم دوتا وبلاگامرو آپ کنم یه نیم ساعت دیگه بیا به دوتاشون سر بزن فعلا...

باشه لینکت می کنم.

(دفترچه خاطرات)حانیه پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

سلاممممی دوباره راستی این عکس همستر رو کوچیک کن خیلی بزرگه همه وبلاگت رو گرفته البته فقط یه نظره

حتما.

الاله یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام!
همسترت زیاد ناز نیست یه عکس دیگه بذار

سلام
این که همستر من نیست.همستر جون من که به زور ازم جداش کردن قهوه ای و زیر شیمکش سفید بود.
این عکسه رو از جایی آوردم.

علی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

با سلام .میشه اون عکس بالای صفحه رو هم کاری کنید که بشه ذخیرش کنیم؟همون عکس دختری که دسته گل دستشه/

نه واسه قالبمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد