ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

وضعیت درس ها

سلام!حالتون خوبه؟ من که خوب نمی باشم.

درسامون تو راهنمایی داره روز به روز بیشتر وبیشتر میشه.

من از مدرسه که می یام مختصر استراحتی می کنم وتا شب مشق می نویسم ودرس می خونم.

حالا میفهمم چرا حانیه(دفترچه خاطرات)انقدر دیر به دیر می‌آپه ومی گه درس دارم.

خوش به حال ابتدایی ها.چه قد ابتدایی بودیم درسامون کم بید.تازه با دست خطای اجق وجق مشق می نوشتیم.تازه کوچیک ترم بودیم فکر می کردیم که چه قد چهارم-پنجما خوش خطن!

یادش بخیر...

نظرات 1 + ارسال نظر
آسمان دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

درود
یه وقتی هم افسوس این روزا رو می خوری که چه زود گذشت
و قدرشونو ندونستی منو بردی به 14 سال پیش
یه روزی می ری دانشگاه و بعدش افسوس روزای خو ب اونجا رو می خوری
ممنون از بلاگ قشنگت و دنیای زیبات
موفق باشی و شاد

http://up.iranblog.com/images/0h3xsbzh0fq49bvdavf.jpg

آره راست میگی باید قدر دوران مدرسه رو بدونم.
موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد