ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

ღ بادکنک صورتیღ ‍

داستان / شعر / حرف های خودم

یه چیز بگم!

سلام به دوستای خوشمل!

چون که چهار شنبه و پنجشنبه به علت آلودگی زیاد هوا درتهران تعطیله ما هم می خوایم با مامانی و بابایی بریم مسافرت.

هـــــــــــــــورا

آخه میرم پیش تمام فک و فامیل! ازمامانِ مادربزرگم گرفته تا پسرداییم که همین چندماه پیش به دنیا اومده و تموم خانواده پدری و مادریم.از یه نظر دیگه هم خوشحالم اونم این که میرم و دختر خالم که حدود 1سالشه رو میبینم.چون که ازیک روزگیش که دیدمش عاشقش شدم! آخه خیلی دخمل خواستنیه. تازگی ها هم اسمشو که ریحانه هست رو یادگرفته و میگه نحونه! خلاصه میرم اونجا و عشق و حال و صفا و سیتی ولی باز هم این کتاب و دفتر و باید با خودم ببرم. ما هرچی میخوایم ازاین درس و مدرسه یه کم به اندازه چند روز راحت شیم، این درس و مدرسه هستش که نمیدونم از شدت علاقش به منه که به هیچ وجه ازم جدا نمیشه یا من و بچه‌های دیگه‌ انقد بدشانسیم که انقدر بایستی درس بخونیم! خلاصه از سر موضوع ‌بی‌شاخ و دم درس و کتاب و مدرسه بذگریم و بریم سر یه موضوع دیگه.باور کنید حتی یه نصف شب یه بار باباییم که از بالا سرم رد شده بود بیدار  شده بودم.بعدش داشتم تو حالت خواب و بیداری راه میرفتم که باباییم ازم پرسید چی شده‌ بابایی؟میخوای بری......؟(قسمت‌نقطه‌چین رو خودتون بهتر میدونید چیه!) بعد منم تو حالت خواب و بیداری گفتم که‌ می خوام برم ببینم مربی هامون چی‌ میگن!!!                                                                                                              خلاصه همون چیزی که قسمت بالا براتون نوشتم. این درس و مدرسه هیچ وقت ما رو ول نکرده-نمیکنه و نخواهد کرد.البته نمیگم درس و مدرسه چیز بدیه ولی دیگه نه که درس ها و مشقای شخص تا نصفه شب طول بکشه. بهتره که حالا که میخوایم بریم مسافرت خودم رو دپرس نکنم!

فعلا

نظرات 5 + ارسال نظر
روز های زندگی من دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

خوش به حالتون ما هم میخوایم

سپیده سکوت سرد سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://sepideh-mahnaz.blogfa.com

سلام محدثه جوون
امیدوارم بهت خوووووووووش بگذره
راستی انگار آلودگی هوای تهران بلاخره به یه دردی خورداااا !
دوست دارم امیدوارم بهت خوش بگذره

سلام سپیده جون
ممنون.

روز های زندگی من پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

اپم

الان میام

حسین جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://harchizi.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟
خوش جالم که نفر اولم تو نظر دادن
محدثه به وبلاگ منم بیا
مطمئنم خوشت میاد
بخونیش ها
منتظرتم

حسین
بابای

سلام
الــــــــــــــــــــــــــان میام.

عمه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام شکلات فندقی مـــــــــــــــن

خیلی خیلی وبلاگت خوشجل و نازه

مثه همیشه بی‌نظیری
بوووووووووووووووووووس

میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد